Zoeken:

Online lifestylemagazine NSMBL organiseerde in december een grote advent-winactie op social media met veel bijzondere prijzen. Het idee is ontstaan uit een gevoel van dankbaarheid; de redacteuren van het platform zijn ontzettend blij met alle lezers en trouwe volgers. Daarom was het tijd om iets terug te doen. December is de maand van ‘geven’, in allerlei verschillende vormen. Denk aan liefde, gezelschap en cadeaus… Het gaat nu over die laatste categorie.

De redacteuren van NSMBL zijn hard bezig geweest om bijzondere items in verschillende categorieën te verzamelen, door contact te leggen met verschillende merken en PR-bureaus. Binnen enkele dagen was de planning gevuld, alle deelnemers zijn razend enthousiast. Een adventskalender duurt normaal gesproken maar 24 dagen, maar vanwege alle geïnteresseerden worden er tot en met 1 januari prijzen weggegeven.

Wat de redactie zoal heeft weggegeven? Een warme winterjas van The North Face, sneakers van New Balance, een handstomer van Steam One, een make-upset van Charlotte Tilbury, een sporthorloge van Polar, lingeriesets van Christine Le Duc, een sekstoy van EasyToys en nog veel meer. Alle prijzen weerspiegelen de categorieën op NSMBL zelf. Denk aan beauty, mode, seks, liefde en eten.

Winnen via Instagram en giftguides op NSMBL

De winactie loopt via het Instagramkanaal van NSMBL, waar er elke dag één of twee cadeaus worden verloot. Volgers van het platform moeten de post liken, een (of meer) vriend(en) taggen en het kanaal volgen, willen ze een kans maken op de winst. Extra kans maken? Dan doen lezers zich er goed aan te abonneren op de NSMBL-nieuwsbrief. Alle prijzen zijn ook terug te vinden op NSMBL.nl zelf, in drie verschillende en inspirerende giftguides die voor de kerstdagen geplaatst zijn.

De resultaten

In de afgelopen dagen zijn er 52.495 accounts bereikt op Instagram, dat is een groei van 60 procent ten opzichte van de afgelopen maand. 26.221 volgers zorgden daadwerkelijk voor interactie op het account van NSMBL.

De posts zelf doen het goed, zo krijgt de post van Charlotte Tilbury 376 likes en 618 reacties en de sneakers van New Balance 389 likes en 470 reacties. Toen de winactie begon, zat het aantal volgers op 24.2K en nu op 24.9K volgers. Het platform hoopt dan ook de 25K volgers aan te tikken voor het einde van de maand, maar NSMBL vindt de interactie met de volgers het belangrijkst.

Emma Toussain, Team Lead NSMBL, is erg blij met de voorlopige resultaten: “We zijn de winactie begonnen om onze lezers en volgers blij te maken, om ze te bedanken voor het afgelopen jaar. Zij helpen mee aan ons succes. Bij NSMBL staan we voor positiviteit en dat willen we dan ook uitstralen met zo’n actie. Daarnaast maken veel nieuwe mensen kennis met het platform en met alle content die we maken. Dit is pas het begin, volgend jaar gaan we veel meer leuke projecten en samenwerkingen oppakken.”