Zoeken:

Met de campagne ‘On Track’ slaat Peugeot een nieuwe weg in. Opkomende artiesten gaan met Peugeot op muzikale roadtrip om elk een unieke track te produceren. Met de nieuwe Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio. Peugeot staat voor rijplezier en met hun nieuwe belofte ‘turn time into quality time’, bewijst deze campagne dat dat hand in hand kan gaan. De campagne is bedacht en geproduceerd door Wayne Parker Kent en MHX, in opdracht van Peugeot Nederland.

In drie afleveringen gaat zangeres Leona Philippo op roadtrip met opkomende artiesten. Tijdens hun reis bezoeken ze bijzondere locaties die als inspiratie dienen om tijdens de rit een unieke track te bedenken. Om de artiesten op weg te helpen, componeerde Peugeot, samen met Leona Philippo een basis track.

In de eerste aflevering gaat singer/songwriter Jermaine Fleur op pad met Leona Philippo in een Peugeot 3008 SUV Hybrid. In de tweede en derde aflevering spelen andere aanstormende, Nederlandse artiesten de hoofdrol. Telkens in een andere hybride of elektrische Peugeot. Kijkers kunnen na afloop van de serie stemmen op hun favoriete track en een eigen roadtrip winnen.

De nieuwe merkidentiteit in de praktijk

In de campagne geeft Peugeot een podium aan de ‘Lions of our time’. Mensen die van ieder moment een unieke ervaring maken. Daarmee sluit de campagne naadloos aan op de nieuwe, wereldwijde merkidentiteit van Peugeot.

Jorieke Vlietstra, Marketingcommunicatiemanager Peugeot, “Bij Peugeot vinden we rijplezier ontzettend belangrijk. Onze iCockpit met o.a. een compacter stuur zorgt voor een unieke rijbeleving. Maar we willen ook dat mensen de tijd die ze in hun auto doorbrengen, zien als ‘quality time’. Deze campagne brengt onze visie perfect tot leven, op een manier die volledig in lijn is met onze merkidentiteit. ‘On track’ laat zien waar Peugeot voor staat.”

De campagne is ontwikkeld door full service content bureau Wayne Parker Kent en MHX, de branded content studio van Mediahuis. Een samenwerking waarin strategie, concept en distributie hand in hand gaan.

“Mooie beelden van auto’s zijn er genoeg. Daarom kozen wij ervoor om de combinatie te zoeken met muziek. Dat zorgt voor een bijzondere dynamiek. Een roadtrip is voor veel mensen de ultieme vorm van vrijheid en avontuur. Een garantie voor inspiratie, bijzondere momenten en rijplezier! Dat in combinatie met goede artiesten, nieuwe tracks en Peugeots hybride modellen is de ultieme campagne ‘On Track’ geworden,” aldus Daan Zoetmulder Managing Director Wayne Parker Kent.

Meer informatie:

De eerste aflevering van On Track met Jermaine Fleur is hier terug te vinden. Aan het einde van de rit kunnen kijkers stemmen op hun favoriete nummer en een eigen roadtrip in een Peugeot naar keuze winnen. Mét muzikale verrassing.

Voor meer informatie over de campagne: https://www.peugeot.nl/elektrisch-en-hybride/elektrisch-rijden-met-peugeot/on-track.html

Contact opnemen? Mail naar [email protected] of [email protected].