Zoeken:

Merkonderzoek via Mediahuis
Merkonderzoek via Mediahuis
Merkonderzoek via Mediahuis

Brand Onderzoek

Onderzoek bij Mediahuis

Samen met Brand Metrics bieden wij een brand lift onderzoek aan waarbij de we het effect van jouw campagne bij Mediahuis meten. Met het brand effect onderzoek meten we de volgende merk kpi’s: Brand awareness, Brand consideration, Brand preference en Purchase intent.

Brand onderzoek Mediahuis
Brand onderzoek Mediahuis
Brand onderzoek Mediahuis

Hoe werkt het brand effect onderzoek?

Het brand lift onderzoek werkt met een enkele vraag die middels retargeting wordt uitgevraagd aan mensen die in aanraking zijn geweest met de campagne. Brand Metrics berekent op basis van hun database het startpunt (brand standing) en geeft inzicht in hoe het merk werd ontvangen voorafgaand aan de campagne. Vervolgens wordt de brand lift berekend over de vier KPI’s op basis van een regressie algoritme. Meer weten? We vertellen je graag meer over hoe het brand effect onderzoek werkt.

Contactformulier
Brand lift onderzoek
Brand lift onderzoek
Brand lift onderzoek

Wat zijn de mogelijkheden van het brand effect onderzoek?

Het onderzoek is mogelijk bij display advertising, instream video en elastic Native

Meer weten? Wij staan voor je klaar!