Zoeken:

Mediawereld in de ban van een mysterieuze liefdesverklaring  

Het is weer die tijd van het jaar: de liefde hangt in de lucht. Het is Valentijnsdag. De dag van de liefde waarop we extra aandacht schenken aan onze geliefden. Terwijl de rode rozen worden uitgedeeld en cadeautjes worden verzonden, blijft de ouderwetse liefdesbrief een romantische klassieker. Een manier om liefde te uiten en tegelijkertijd anoniem te blijven. In aanloop naar Valentijnsdag is de mediawereld opnieuw verrast door een mysterieuze liefdesverklaring. Honderden liefdesbrieven zijn bezorgd, wat de vraag doet rijzen: ‘Wie is mijn stille aanbidder?’ 

Bij Mediahuis geloven wij dat onze mediarelaties altijd liefde verdienen. 14 februari is de aangewezen dag om nét een beetje extra liefde te verspreiden. Om de liefde voorafgaand aan Valentijnsdag aan te wakkeren, hebben we wederom als een geheime aanbidder geopereerd door anonieme liefdesbrieven te versturen. Maar waren ze echt anoniem? De scherpzinnige lezer kon immers de afzender al ontdekken in deze geheime boodschap. 

Dit jaar hebben we een nieuwe draai gegeven aan onze Valentijnsverrassing. Naast de geheime liefdesverklaringen hebben we onze mediarelaties verrast met een bijzonder geschenk: de mogelijkheid om zelf een hart van LEGO te bouwen. Dit symboliseert het bouwen aan solide relaties, waarbij elk steentje bijdraagt aan een sterke band. De reacties op deze onverwachte Valentijnsverrassing waren hartverwarmend en enthousiast. De liefde werd met open armen ontvangen door al onze mediarelaties. Iedereen was oprecht verrast en de liefde werd direct beantwoord. Het succes van deze actie smaakt naar meer, dus houd je brievenbus volgend jaar rond Valentijnsdag goed in de gaten. 

 Ga jij ook een liefdesrelatie aan met Mediahuis? Bekijk onze tijdelijke Valentijnsacties op onze website