Zoeken:

Campagne Toyota Beyond Generations
Campagne Toyota Beyond Generations
Campagne Toyota Beyond Generations
Toyota

Toyota Beyond Generations

Automotive

Let’s move beyond – Beyond generations.

Met Let’s move beyond laat Toyota zijn doelgroep zien dat het een innovatief en duurzaam merk is dat veilige producten maakt voor alle volgende generaties. MHX, de creatieve studio van Mediahuis Nederland, bedacht voor Toyota een passende branded content campagne genaamd Beyond Generations, waarin de volgende generatie aan het woord is gelaten. De distributie van de campagne vond plaats via het netwerk van Mediahuis en is te zien op bekende titels zoals De Telegraaf, DFT, Metronieuws, VROUW en Autovisie. Het resultaat? Dat zie je in onze casevideo.

Bekijk de casevideo

Toyota wil het oprecht goed doen voor vandaag en voor de volgende generatie. Daarom vertellen we ook onze eerlijke en oprechte verhalen over vandaag en de toekomst. Het onschuldige inzicht van de nieuwe generatie levert een mooie bijdrage hieraan. ‘Tomatenplankjes’ op alle Toyota’s. Het duurzame generatiespel – wat al een tijdje als rode draad door de Toyota-campagnes heen loopt – is door Mediahuis mooi doorvertaald, met een lekkere balans tussen boodschap, luchtigheid en efficiency van media-inzet.

John de Wit, Campaignmanager Toyota