Zoeken:

Campagne Mediahuis x Peugeot
Campagne Mediahuis x Peugeot
Campagne Mediahuis x Peugeot

Peugeot On Track

Branded Content Video Campagne

Peugeot On Track

Met het motto ‘turn time into quality time’ slaat Peugeot een nieuwe weg in. In de campagne ‘On Track’ maken drie opkomende artiesten een muzikale roadtrip die elk een unieke track produceren. Met Peugeots nieuwste RoadTrip model als muziekstudio. De campagne is bedacht en geproduceerd door Wayne Parker Kent en MHX. Een vanzelfsprekende samenwerking waarin strategie, concept en distributie hand in hand gaan. Bekijk de video om te ontdekken hoe wij dit gedaan hebben.

Bezoek de website van Peugeot

Bekijk de video

Bij Peugeot vinden we rijplezier ontzettend belangrijk. Onze iCockpit met o.a. een compacter stuur zorgt voor een unieke rijbeleving. Maar we willen ook dat mensen de tijd die ze in hun auto doorbrengen, zien als ‘quality time’. Deze campagne brengt onze visie perfect tot leven, op een manier die volledig in lijn is met onze merkidentiteit. ‘On track’ laat zien waar Peugeot voor staat.

Jorieke Vlietstra, Marketingcommunicatiemanager Peugeot