MHX en Hyundai bieden een unieke kijk op de wereld van morgen met de campagne ‘Our New World’
MHX en Hyundai bieden een unieke kijk op de wereld van morgen met de campagne ‘Our New World’
De wereld om ons heen verandert razendsnel. De technologische vooruitgang is nauwelijks bij te houden. Wat voor impact heeft dat op onze aarde en ons leven? In deze unieke campagne van Hyundai en MHX, de creatieve studio van Mediahuis, beantwoorden verschillende experts deze vraag. Samen met hen namen we een kijkje in de wereld van morgen. Dit heeft geresulteerd in prachtige video’s en bijbehorende artikelen, welke gedistribueerd zijn via meerdere Mediahuis-merken zoals De Telegraaf, Metro, Manners, WANT, Autovisie en Bedrock. Om de campagne compleet te maken werd er een innovatief platform ontwikkeld waarin een glimp van de nieuwe wereld te zien is. Het resultaat? Dat zie je in de casevideo.
Bezoek het platformOur New World kan ik samenvatten als een mooie ontdekkingstocht – binnen en buiten Hyundai – over alles wat mobiliteit en toekomst betreft. In deze serie hebben we de mogelijkheden verkend, zo vond ik het verrassend te zien hoe robotica mensen kan helpen en iets zachts kan zijn of te ontdekken dat zonne-energie ons ongekende mogelijkheden geeft in combinatie met batterij elektrische auto’s.