Beginnen is helemaal het einde
Beginnen is helemaal het einde
Huishoudens met een ruime spaarbuffer zouden er qua rendement verstandig aan doen om een combinatie van sparen én beleggen te overwegen. Dé aangewezen plek om dit te doen is dan de eigen bank. Toch denken nog te weinig mensen, ook ING klanten, aan ING als ideale one-stop-shop voor sparen en beleggen. ING Nederland wil mensen bewegen om te kiezen voor ING Eenvoudig Beleggen zodat zij voor hun toekomst een extra buffer opbouwen en vroeg aan MHX, de creatieve studio van Mediahuis Nederland, om een unieke branded content campagne te bedenken. Hoe wij dit gedaan hebben? Dat zie je in de casevideo.
‘Er is weinig zo aantrekkelijk als iemand bevlogen horen praten over zijn of haar passie. Originele en inspirerende verhalen van echte mensen die zonder vrees en zonder verwachting ooit met iets zijn begonnen. Oké, een beetje spannend is dat altijd wel. Maar het is nooit te laat om met iets nieuws te beginnen. Zoals bijvoorbeeld paaldansen, of beleggen’.