MHX, het creatieve bureau van Mediahuis Nederland won met een uiting die de vragen over generatieve AI tastbaar maakt. Het beeld van MHX (Mediahuis) is door de jury bestaande uit Matthias Boswinkel (Studio Room, vormgever Adformatie), Emma Branderhorst (Pink Rabbit) winnaar Young Director Award en Future Award), Linda Smolders, Lucas Boon en Susanne van Nierop (Adformatie) tot winnaar uitgeroepen.
De deelnemende bureaus bogen zich over de briefing: maak een uiting die The Future of Marketing verbeeldt. Denk out-of-the-box en experimenteer met nieuwe technologieën, trends en concepten.
De jury oordeelde dat de makers van MHX er uit vijf inzendingen het best in waren geslaagd de eenvoud van de dilemma’s waar het vak voor staat in een glasheldere uiting, mèt stopkracht, te vatten. Creatieven Jasper Kemme en Thomas Smit hebben de prijs in ontvangst genomen. MHX wint 20.000 euro in mediawaarde te besteden in Adformatie, een teamabonnement en uiteraard eeuwige roem.
Lees meer op de website van Adformatie via deze link.