Zoeken:

Mediahuis is genomineerd voor twee bekroningen. En daar zijn we trots op! Op 4 oktober 2022 worden tijdens de Grand Prix Content Marketing de Awards uitgereikt voor de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen voor uitblinkende contentproducties. Mediahuis is genomineerd voor de Bekroningen Creatie Magazine en Creatie Contentdesign.   

De eerste Bekroning is voor het magazine van EasyToys genaamd Between the SHEets. Het magazine, gecreëerd door MHX, was onderdeel van een grote mediacampagne met als doel het verhogen van de merkbekendheid en zorgen dat de doelgroep hun producten overweegt. Het magazine werd verspreid i.c.m. VROUW Magazine, bij De Telegraaf op zaterdag. En met succes! Uit de kwantitatieve effectstudie van onderzoeksbureau MeMo2 blijkt dat de geholpen merkbekendheid onder de doelgroep verhoogd is. De door Mediahuis verzorgde branded contentartikelen werden positief beoordeeld: op- of boven benchmark.  

De tweede bekroning is voor een onderdeel van de campagne van Bolletje. Onze redacties hebben speciaal voor Bolletje inhakers gecreëerd die mooi aansluiten bij de producten en inspelen op verschillende consumptiemomenten. Hierbij hebben werd de Speechbubble gebruikt. Een uniek product dat op een native manier kan worden ingezet en precies op het juiste moment tevoorschijn komt.