Zoeken:

De Telegraaf - Branded Content
De Telegraaf - Branded Content
De Telegraaf - Branded Content

Hoe haal je het meeste uit je HPTO op De Telegraaf?

Homepage Takeover

Dat een Homepage Takeover (HPTO) het perfecte middel is om een groot bereik binnen een dag te realiseren en dat je er maximaal mee kunt opvallen is voor velen bekend. Maar hoe realiseer je de hoogste CTR? Op welke dagen hebben wij op de website van De Telegraaf het meeste bereik? En hoe kan een HPTO jouw merk helpen aan nog meer naamsbekendheid?​ Wij geven je graag wat tips!

Hoe zorg je voor de meest optimale CTR?

Wij zien dat verschillende zaken een positief effect hebben op de CTR van een HPTO. De eerste is het gebruik van een aanbieding met bijvoorbeeld een gratis product bij aankoop of via een eenmalige korting. De tweede is actualiteit en timing. Bijvoorbeeld wanneer er een productlancering plaatsvindt. De derde is de combinatie van de aanbieding met actualiteit: bij een combinatie van deze twee zien wij de hoogste CTR. Denk hierbij aan het uitkomen van een nieuwe Samsung met een '(pre) order nu met gratis air pods'. Of de laatste dag om een vakantiekorting te krijgen. Als je een van deze punten toepast is de kans groot dat je CTR tussen de 0,30 – 0,40% uitkomt.

De Telegraaf
De Telegraaf
De Telegraaf

Op welke dagen bereik ik de meeste bezoekers?

Maakt het je niet uit op welke dag je een HPTO inkoopt? Dan is het interessant om een dag te kiezen met gemiddeld de meeste bezoeken. De top drie dagen zijn meestal maandag, dinsdag en woensdag. Let op, dit kan natuurlijk ook erg afhangen van het nieuws en kan per dag verschillen.

HPTO Groei bereik
HPTO Groei bereik
HPTO Groei bereik

Hoe bouw je met een HPTO merkbekendheid op?

Wil je als merk meer bekendheid opbouwen? Herhaal dan het aantal HPTO’s. Met behulp van ons Brandlift onderzoek zien wij dat de Brandlift per HPTO toeneemt. Zet je bij ons een HPTO in? Dan krijg je van ons een gratis brandlift onderzoek.

Meer weten over adverteren bij Mediahuis?

Wil je meer weten over adverteren bij Mediahuis? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

Neem contact met ons op