De website van Dumpert heeft een make-over gekregen
Vandaag lanceert Dumpert een compleet nieuw design, met mooie nieuwe features voor zowel bezoekers als adverteerders van het platform.
Adverteerders kunnen met deze nieuwe propositie nóg meer zichtbaarheid en impact realiseren op het grootste videoplatform van Nederlandse bodem. Ook de bestaande ad-posities zijn dankzij het nieuwe design sterk verbeterd en in de toekomst zullen er nog meer nieuwe ad-proposities worden toegevoegd. Voor gebruikers zijn er ook veel nieuwe mogelijkheden. Gebruikers kunnen hun eigen playlists maken en delen, badges verdienen voor bepaalde Dumpert-achievements en voor extra plezier zijn er verschillende ‘easter eggs’ in de site verstopt. Gebruikers kunnen een eigen profielpagina maken en de site is klaar voor nog veel nieuwe features, zoals gebruikersstatistieken, het volgen of juist blokkeren van andere gebruikers en veel meer.
Jeroen Klein, Manager B2B Development bij Mediahuis: “Met de vernieuwde website hebben we een fris en up-to-date design, betere performance tijdens piekmomenten en allerlei nieuwe features toe kunnen voegen. Met deze update maken we Dumpert nog aantrekkelijker voor onze adverteerders en onze gebruikers.”
René van Leeuwen, presentator bij DumpertTV en mediastrateeg: “Dumpert wordt met deze update nog leuker voor onze gebruikers. Met alle nieuwe functionaliteiten geven we hun Dumpert-ervaring een stuk meer diepgang dan nu het geval is. Eigenlijk wordt het platform een stuk socialer!”