Alle webshops van Mediahuis E-commerce zijn vernieuwd
Wij zijn verheugd om te delen dat al onze webshops een gloednieuw en modern re-design hebben gekregen. Hiermee bieden wij de bezoekers meer aanbod op maat, snellere navigatie en een nog prettigere winkelervaring. Precies op tijd gelanceerd: vlak voor de drukste winkelperiode van het jaar. Neem snel een kijkje op de vernieuwde webshop van De Telegraaf voor een uitgebreid assortiment aan producten en scherpe aanbiedingen.
Mediahuis E-commerce verzorgt de webshops voor Mediahuis Nederland, Limburg en Noord. Bekende titels met een eigen webshop zijn De Telegraaf, Noordhollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant en De Limburger. Naast de shops van deze dagbladen vallen ook Groupdeal Nederland en België onder Mediahuis E-commerce. Na 12 jaar hebben alle webshops van Mediahuis E-commerce een nieuw design gekregen. Het nieuwe design is gericht op een betere landing naar de shops vanuit de verschillende kranten en via alle devices. Er is volop ingezet op personalisatie, waardoor iedere bezoeker de best passende shopervaring krijgt. Naast alle front-end wijzigingen, zijn er ook aanpassingen aan de back-end gedaan waardoor segmentatie tussen verschillende shops en doelgroepen makkelijker is gemaakt.
Ben Mulder, Manager Mediahuis E-commerce is enorm enthousiast over de vernieuwde webshops: “Met het nieuwe design breekt er een nieuwe fase aan voor alle webshops van Mediahuis. We verplaatsen ons van dagdeal-aanbieder naar leverancier van brede webshops met een inspirerend aanbod voor de lezers van onze nieuwsmerken. Uiteraard bieden we de lezers nog steeds erg scherpe aanbiedingen. Ook zorgt het nieuwe design en alle aanpassingen voor een naadloze aansluiting met verschillende marketingkanalen, kunnen we meer verscheidenheid bieden in het type aanbiedingen en helpen we onze leveranciers om het beste zichtbaar te zijn.”
Het re-design is tot stand gekomen in samenwerking met onze partner Valantic.