Zoeken:

Mediahuis en Bever lanceren eerste gerecyclede online campagne: ReUsed
Mediahuis en Bever lanceren eerste gerecyclede online campagne: ReUsed
Mediahuis en Bever lanceren eerste gerecyclede online campagne: ReUsed
Bever

Bever Reused, de eerste Nederlandse hergebruikte campagne

Branded Content Video

Bever Reused

MHX heeft voor Bever de allereerste hergebruikte campagne van Nederland gecreëerd en uitgevoerd. Deze opvallende campagne, genaamd Bever ReUsed, markeert een keerpunt in reclame en duurzaamheid. MHX heeft bestaande campagnes en content van Bever nieuw leven ingeblazen, waarbij een frisse en creatieve draai is gegeven aan eerdere materialen. Het resultaat? Een campagne die niet alleen de aandacht trekt, maar ook de duurzame missie van Bever benadrukt: waarom weggooien wat nog goed is? Wat deze samenwerking nog opmerkelijker maakt, is de gedurfde budgetverdeling: 99% van de middelen ging naar media-inzet, terwijl slechts 1% werd toegewezen aan productie. Bever ReUsed is niet alleen een campagne; het is een statement. Het is een bewijs van onze collectieve inzet voor een duurzamere toekomst en een inspiratiebron voor anderen in de industrie.

Bekijk de video

Het concept sluit zo goed aan bij onze missie dat we het ook echt een kans wilden geven. Wij zien zeker de positieve resultaten. Er komen meer jongeren in de winkels en de reparatieservice is gegroeid met maar liefst 50%.

Marjolein Vendrig, Bever