Zoeken:

Creatief bureau Wayne Parker Kent heeft zijn positionering aangescherpt. Het bureau belooft de grenzen van merken te verleggen en onder de pay-off ‘we create stories worth telling’ gaat het bureau merken helpen van A tot Z, van branding, tot campagnes en content.

Wayne Parker Kent is tot de nieuwe positionering gekomen na een analyse van het huidige landschap. Merken willen zich onderscheiden en zichtbaarheid. Ondertussen zien ze maandelijks nieuwe trends op zich af komen en worstelen ze met een versnipperd (media)landschap. Ook lijkt de hele wereld verslaafd aan de korte termijn, aan de dagelijkse views, likes en shares. Met de nieuwe positionering biedt het bureau een oplossing voor al deze uitdagingen van nu, met een blik op de toekomst.

Gerben van der Rijt (creative director): ‘Dat betekent wel dat je als merk je grenzen moet verleggen. Dat je verder moet kijken dan wat ‘iedereen’ doet of wat je gewend bent. Wij gaan graag een stapje verder om merken hiermee te helpen.’

Daan Zoetmulder (managing director): Een sterk merk bouw je niet in een dag. En is ook nooit klaar. Je merkverhaal, elke campagne en elke social post is een nieuwe kans om te laten zien wie je bent. Met ons verleden als uitgever zijn wij gewend om te
bouwen aan de lange termijn. Met verhalen die meer dan de moeite waard zijn voor je merk én je publiek. Diezelfde redactionele aanpak hanteren we nu wanneer we werken aan een merkidentiteit of een campagne.

Meer weten? Bezoek www.wayneparkerkent.com.