Zoeken:

Nieuwe podcast Strikt Privé binnen korte tijd een groot succes

In de nieuwe podcast van Mediahuis, genaamd Strikt Privé, praten Evert Santegoeds en Jordi Versteegden de showbizzliefhebbers bij over het laatste entertainmentnieuws. De podcast geeft de luisteraar een update vanuit showbizzland met de sappigste roddels en een blik achter de schermen van weekblad Privé. Strikt Privé werd eind juli gelanceerd en telt binnen enkele weken ruim 28.000 luisteraars. En de groei gaat in rap tempo door!

Evert Santegoeds, hoofdredacteur Privé: “Met Strikt Privé willen wij in een paar minuten de actuele stand in showbizzland doornemen, relativerend en af en toe met een knipoog. Maar wel op zo’n wijze dat de luisteraar weer helemaal op de hoogte is van álles wat er speelt in de entertainmentwereld in binnen- en buitenland. Dat Jordi en ik allebei uit Helmond komen èn een groot showbizzhart hebben, maakt dat we ons vertrouwd voelen met elkaar in de studio.”

Mediahuis biedt adverteerders de mogelijkheid om mee te liften op het succes van deze nieuwe podcast. Dat kan door te adverteren in Strikt Privé door middel van billboarding, pre-roll en product placement. Meer informatie hierover vind je hier op de website van Mediahuis. Of neem contact op via ons contactformulier.