De creatieve studio van Mediahuis, MHX, breidt het team uit met twee nieuwe creatieven. Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis vervullen beiden de rol van Concepter & Designer binnen MHX en versterken hiermee het creatieve team. Zij focussen zich op concept en design voor alle branded content pitches. Met sterke branded content brengt MHX de verhalen van merken tot leven. Het doel van MHX is om content te maken die blijft hangen en mensen beïnvloedt.
Max Hochstenbach
Na zijn studie Product Design heeft Max vijf jaar zijn eigen designbedrijf Megosu gerund. Hij heeft uitgebreide ervaring opgedaan in Social Media & Marketing met partners zoals Braun, MADE.com, VTWonen en HermanMiller. Na een korte periode bij Knauf, besloot hij zich te richten op specialistisch werk in een teamomgeving. Als Concepter & Designer is Max verantwoordelijk voor het creëren van inspirerende pitches en waardevolle campagnes voor mooie merken.
Tom Nieuwenhuis
Tom heeft als designer op verschillende plekken gewerkt en maakte twee jaar geleden de overstap naar de mediawereld als Creative bij ZIGT. Met zijn designervaring, creatieve inzichten en oog voor detail zal hij een waardevolle bijdrage leveren aan het team van MHX.
Hatice van Leeuwen, teamlead MHX: “We zijn enorm blij met de komst van Max en Tom. Wij hebben de ambitie om uit te blinken in creativiteit op het gebied van branded content. En door het creatieve team uit te breiden met nieuwe talenten, wordt deze ambitie kracht bijgezet.”
Over MHX
MHX is de creatieve studio van Mediahuis. Aandacht voor je merk. Aandacht voor jouw verhaal. MHX brengt die verhalen tot leven. Verhalen waarin we altijd onze lezers vooropstellen. Met die verhalen geven we verdieping aan merken. We respecteren de doelstellingen van de klant en we weten hoe we de doelgroep kunnen bereiken, op momenten dat we hun aandacht hebben of juist op momenten dat ze het niet verwachten. Ons uiteindelijke doel is om content te maken die blijft hangen en mensen beïnvloedt.