Zoeken:

Mediawereld in rep en roer vanwege een stille aanbidder 

Valentijnsdag is de ultieme dag van de liefde, waarop je jouw geliefde extra aandacht geeft. De rode rozen zijn niet aan te slepen, cadeautjes worden massaal uitgedeeld, kaartjes worden verstuurd, maar vergeet ook de ouderwetse liefdesbrief niet. Een echte romanticus verwoordt zijn liefde op papier, en kan zo ook anoniem blijven. In aanloop naar Valentijnsdag werd de mediawereld verrast door zo’n stille aanbidder. In honderden brievenbussen werden liefdesbrieven gevonden. Het nieuws ging als een lopend vuurtje en de grote vraag was natuurlijk: ‘wie is mijn stille aanbidder?’ 

Voor Mediahuis is 14 februari het aangewezen moment om liefde te verspreiden in het medialandschap. Wij vinden dat onze mediarelaties altijd extra liefde en waardering verdienen! Om de liefde van tevoren aan te wakkeren, zijn we als een echte geheime aanbidder te werk gegaan door anonieme liefdesbrieven te versturen. Of waren deze niet anoniem? De oplettende lezer kon de afzender namelijk al ontdekken in deze geheime liefdesboodschap.  

Om Valentijn compleet te maken, kunnen rode rozen natuurlijk niet ontbreken. We hebben onze mediarelaties hiermee verrast op de dag zelf. Maar we zouden Mediahuis niet zijn als we hier geen eigen twist aan zouden geven: onze liefdes kunnen de rozen zelf in elkaar knutselen!  Met de alom bekende speelgoedbouwsteentjes van LEGO kun je twee rode rozen in elkaar zetten. Vergis je niet, hier is goed over nagedacht. Deze bouwsteentjes staan symbool voor de goede relaties waar wij aan bouwen. En het leukste hiervan? Deze rozen verwelken nooit en zo blijft de liefde van Mediahuis voortbestaan! 

Mediahuis Nederland - Valentijnsdag voor adverteerders

De liefde werd vol enthousiasme ontvangen door alle mediarelaties. Iedereen was oprecht verrast en de liefde werd direct beantwoord. Deze succesvolle actie smaakt naar meer, hou daarom je brievenbus volgend jaar goed in de gaten rondom Valentijnsdag.  

Ga jij ook een liefdesrelatie aan met Mediahuis? Klik hier