Mediahuis viert nieuwe mijlpaal: lancering Mediahuis Raakt
Tijdens Hét Mediahuisfeest in het Tobacco Theater aan de Nes in Amsterdam vierde Mediahuis een dubbel hoogtepunt: de lancering van haar nieuwe positionering, propositie en huisstijl onder de naam Mediahuis Raakt, én de komst van Mediahuis Radio met de omarming van haar merken. Dit feestelijke event markeerde een belangrijk nieuw hoofdstuk voor de mediagroep.
“Deze avond stond symbool voor alles wat Mediahuis vandaag de dag vertegenwoordigt: een krachtige, vernieuwde organisatie die woorden, geluid en beeld écht laat binnenkomen,” zegt Boaz Shkolnik, directeur B2B bij Mediahuis. “We hebben niet alleen een nieuw verhaal te vertellen, maar ook een heldere koers waarin al onze onderdelen samenkomen – van Mediahuis Radio tot Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg. Het feest in het Tobacco Theater was de perfecte weerspiegeling van deze gezamenlijke mijlpaal.”
Mediahuis Raakt: één gezicht, één krachtige propositie
Met de introductie van Mediahuis Raakt treedt Mediahuis naar buiten als één merk, waarin al haar mediakanalen samenkomen. De vernieuwde crossmediale propositie biedt adverteerders eenvoudiger en effectiever de mogelijkheid om hun campagnes te realiseren via print, radio, podcasts en digitale media.
De lancering van Mediahuis Raakt valt samen met de recente toevoeging van Mediahuis Radio, inclusief iconische merken zoals Radio Veronica, en de voltooiing van de samensmelting van Mediahuis Noord, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland. Waar Mediahuis eerder opereerde als afzonderlijke entiteiten, brengt deze nieuwe structuur alles samen onder één dak. Hierdoor hebben adverteerders nu één aanspreekpunt en kunnen campagnes nog efficiënter worden uitgerold.
Met een sterk portfolio, waaronder De Telegraaf, Radio Veronica, Dumpert en De Limburger, is Mediahuis klaar om met een uniforme strategie impact te maken. De combinatie van krachtige merken zorgt ervoor dat verschillende kanalen elkaar versterken en adverteerders een naadloze manier krijgen om impactvolle crossmediale campagnes te realiseren – Mediahuis Raakt doet precies wat het belooft.
Om deze nieuwe koers extra kracht bij te zetten, is ook de huisstijl van Mediahuis opgefrist. Met frisse gradients en een warme uitstraling weerspiegelt het design perfect de nieuwe positionering en identiteit van de organisatie.
Video Mediahuis Raakt
Aftermovie Hét Mediahuisfeest
Over Mediahuis
Mediahuis is een mediabedrijf met een breed portfolio aan print-, radio-, digitale en podcastmerken, waaronder De Telegraaf, De Limburger, Noordhollands Dagblad, De Gooi- en Eemlander, Leidsch Dagblad, Haarlems Dagblad, Dagblad van het Noorden, Radio Veronica, SLAM!, 100%NL, Dumpert, Culy, Metro, Manners, WANT, NSMBL en Groupdeal. Met deze merken biedt Mediahuis adverteerders een compleet crossmediaal aanbod. Door te blijven investeren in journalistieke kwaliteit, duurzaamheid en innovatie, zet Mediahuis stappen om ook in de toekomst relevant en impactvol te blijven.