Nieuw jaar, nieuwe trends. Daarom is Wayne Parker Kent ook in 2020 in samenwerking met Mediatest weer gestart met het jongerenonderzoek. Voor de vierde keer analyseren zij de drijfveren, het gedrag en de voorkeuren van de twee jongste generaties in Nederland.
Gen Z (1999 – 2015) en millennials (geboren tussen 1981 – 1999) hebben langzamerhand ook maatschappelijk steeds meer invloed naast Generatie X en de boomers. Gen Z en millenials blijken veranderlijker dan voorgaande generaties, blijkt uit eerdere onderzoeken. Qua wonen, werken en relaties. Ook de jongste generaties veranderen natuurlijk constant. Het jaarlijkse jongerenonderzoek is een goede graadmeter voor wat er speelt binnen deze doelgroepen.
Wayne Parker Kent selecteert respondenten via de mediatitels Manners, Want, WorkJuice, Beautify, One More Thing, NSMBL, Metro en De Telegraaf. Tot en met 26 januari kun je hier meedoen als respondent. Wayne Parker Kent maakt de resultaten zo snel mogelijk bekend. Benieuwd hoe wij samen met jouw organisatie en ons bereik en expertise ook een doelgroeponderzoek kunnen doen? Neem contact op, wij vertellen je graag meer!
Tot die tijd kun je de resultaten van het onderzoek van afgelopen jaar nog steeds bekijken. Download het jongerenonderzoek 2019 hier.