Zoeken:

Essent beantwoordt ondernemersvragen op De Financiële Telegraaf (DFT

Mediahuis heeft samen met Essent een creatieve branded contentcampagne ontwikkeld gericht op ondernemers in het mkb-segment. Om deze ondernemers te bereiken is De Financiële Telegraaf (DFT) de uitgelezen plek. In de campagne wordt antwoord gegeven op twee veel gestelde vragen van ondernemers over energiebesparing.  

Van pitch tot productie, de volledige campagne is in handen van onze creatieve studio MHX. Om te onderzoeken wat de meest gestelde vragen van ondernemers zijn, is er een oproep geplaatst op de digitale titels van Mediahuis. Deze vragen zijn verwerkt in twee branded video’s ‘Ondernemersvragen van vandaag’, waarin energie-adviseur Max antwoord geeft. De video’s staan online op een prominente plek op De Financiële Telegraaf. Daarnaast zijn er ook pre-rolls (zoals hierboven) van 15 seconden geplaatst, getarget op de relevante doelgroep ondernemers, om de campagneperiode te verlengen en zo veel mogelijk traffic te genereren.  

Beide video’s staan nu online op De Telegraaf en zijn hier en hier te bekijken. 

Wil jij ook ondernemers bereiken met jouw merk?
Mediahuis heeft de juiste titels en platforms om iedere doelgroep te bereiken. Onze creatieve studio MHX zorgt voor de beste branded content verhalen die passen bij jouw doelgroep, merk en volledig aansluitend op het juiste Umfeld.  Neem contact met ons op voor meer informatie!