Zoeken:

Case Mediahuis Nederland x Zilveren Kruis
Case Mediahuis Nederland x Zilveren Kruis
Case Mediahuis Nederland x Zilveren Kruis
Zilveren Kruis

Gezonder leven

Branded Content Elastic Native

Alle stappen tellen mee...

In kleine stappen gezonder leven? Van genoeg bewegen en goed eten tot lekker slapen. Van op tijd ontspannen tot mensen om je heen hebben van wie je houdt. Alles telt mee als het om je gezondheid gaat. Om deze reden heeft Zilveren Kruis ons gevraagd om via een content samenwerking verdieping te geven aan het concept 'Gezonder leven' en om concrete oplossingen te bieden aan de doelgroep om stapsgewijs gezonder te leven. De primaire doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen in de leeftijd van 30 tot en met 54 jaar en secundair uit mannen en vrouwen van 18 tot en met 29 jaar.

Bezoek Zilveren Kruis
Zilveren Kruis x Mediahuis branded content
Zilveren Kruis x Mediahuis branded content
Zilveren Kruis x Mediahuis branded content

Verschillende thema’s zorgen voor verschillende mogelijkheden

Om de consument zichzelf in herkenbare situaties te laten herkennen werden voor 6 thema’s ‘beweging’, ‘slapen’, ‘relaties’, ‘ontspannen’, ‘voeding’ en ‘betere leefomgeving’, op basis van bestaande content van Zilveren Kruis verhalen ingezet met handige tips om zelf aan je gezondheid te kunnen werken. Bij ieder verhaal werd de consument getriggerd om zelf aan de slag te gaan middels (het downloaden van) de Actify App of een click out naar het eigen Gezonder leven platform.

Case Mediahuis Nederland x Zilveren Kruis
Case Mediahuis Nederland x Zilveren Kruis
Case Mediahuis Nederland x Zilveren Kruis

Herkenbare content

Ieder thema kreeg een gelijke distributievorm via online en print media. Specifieke zichtbaarheid op VROUW (via De Telegraaf) homepage. Bovendien creëerden we extra schaal door het inzetten van elastic native. VROUW Magazine zorgde voor een wekelijks hoog bereik waarbij een in column geproduceerd verhaal herkenbaar werd gepositioneerd.

Gerichte inzet met concreet resultaat

Voor de campagne werd een custom made en op CPC basis fluid ad geproduceerd en ingezet. Zo werd er voor elke thema een gegarandeerd aantal kliks naar het specifieke domein van Zilveren Kruis gerealiseerd.

Case Mediahuis Gezond
Case Mediahuis Gezond
Case Mediahuis Gezond

De resultaten

De campagne periode was van 28 augustus t/m 24 oktober 2021. VROUW Magazine is maar liefst zes keer ingezet. Met Elastic Native zijn nagenoeg 28.000 quality views gegenereerd via titels als De Telegraaf, NSMBL, Beautify en Bedrock. Het totale aantal impressies van de gehele campagne was maar liefst 8 miljoen.

Bereik VROUW 881K (6x)
Unique article reads /vrouw 47K
Elastic Native 28K
Impressies 8Mio

Ik heb de samenwerking met Mediahuis als erg prettig ervaren. De snelheid en het schakelen verliep goed!

Zilveren Kruis, Jill Ülker-van Deurzen