Zoeken:

RDW

Werk jij mee aan een nieuwe tijd?

Display advertising Print

Sinds 2019 zijn wij mediapartner van RDW. Samen pakken we ieder vraagstuk aan. RDW had had een hulpvraag met de werving van nieuw personeel en hebben onze hulp gevraagd voor een wervingscampagne. Elles Borgers - Adviseur arbeidsmarkt RDW - en Leonie Annen - Campagnemanager Mediahuis - vertellen je in onderstaande video hoe zij de campagne zijn gestart en hoe zij dit ervaren hebben.

Bezoek RDW

Doelgroep

Om de juiste doelgroep te bepalen, heeft RDW persona’s uitgewerkt. Aan de hand van deze persona’s hebben we drie verschillende mediaplannen opgesteld. Enerzijds met advertenties in de krant, zoals het Dagblad van het Noorden en Leeuwarden Courant, anderzijds met banners op onze nieuwswebsites.

Resultaten

We bieden het juiste bereik en doelgroep aan RDW zodat zij de juiste sollicitanten konden vinden. Het bereik van Mediahuis heeft de juiste doelgroep weten aan te spreken, meer dan 1.3 miljoen keer zijn de uitingen bekeken. Meer dan 4.300 personen hebben daadwerkelijk op de advertentie geklikt. We hebben een belangrijke bijdrage mogen leveren aan het vervullen van een groot deel van de vacatures.

Impressies 1.3 MLN
CTR 0,32%

Wil je ook samenwerken? Onze adviseurs staan voor je klaar!