Zoeken:

Arcus Zuid Projectontwikkeling

Puur genieten aan de Limburgse Maasplassen

Display advertising

Puur genieten aan de Limburgse Maasplassen

Parc Maasresidence Thorn, gelegen aan de Limburgse Maasplassen, zette een gerichte digitale campagne op om de Verkoopdag op 29 maart 2025 onder de aandacht te brengen. Door slimme inzet van Mediahuis werd een relevante doelgroep aangespoord zich aan te melden, wat resulteerde in hoge betrokkenheid en concrete leads voor de verkoop van recreatiewoningen.

Doelstelling

Het doel was om de zichtbaarheid en het aantal aanmeldingen voor de Verkoopdag te maximaliseren en daarmee de verkoop van de laatste fase woningen te stimuleren. In een concurrerende markt moest de campagne de unieke voordelen van Parc Maasresidence Thorn overtuigend uitlichten.

De aanpak

De campagne richtte zich op (potentiële) vastgoedbeleggers en recreatieve investeerders in Limburg. Via een interstitial-advertentie in de E-paper van De Limburger werden zij uitgenodigd voor de verkoopdag op zaterdag 29 maart. De advertentie benadrukte het aantrekkelijke rendement en de scherpe. De verkoop vond plaats in samenwerking met lokale makelaars, met verhuurondersteuning door ResortNet.

Wat hebben we bereikt?

De combinatie van mobile-first zichtbaarheid en een heldere call-to-action heeft gezorgd voor een sterke conversieratio en daarmee veel aanmeldingen voor de verkoopdag: "Wij zijn ook erg tevreden over de resultaten. Het sitebezoek en het aantal brochurevragen laat een duidelijke piek zien. Daarnaast zijn er 9 brochure aanvragen uit voort gekomen. Voor de verkoopdag zijn ook al verschillende afspraken ingepland via diverse kanalen. Kortom mooie uitkomsten."

Smartphone vertoningen 130.707
Smartphone CTR 1,88%
Tablet vertoningen 49.611
Tablet CTR 2.05%
Totaal aantal vertoningen 180.318
Totaal aantal klikken 3.472
Gemiddelde CTR 1,93%
Extra pluspunt Hoge conversie

Samenwerken? Vul het onderstaande contactformulier in, dan nemen we contact met je op!