MINI

Introduceer de MINI Countryman aan een nieuwe doelgroep

Automotive Contentplatform Video

Een nieuwe kennismaking met de MINI Countryman

MINI wilde voor de herlancering van de MINI Countryman een nieuwe doelgroep bereiken; stoere, avontuurlijke mannen.

MINI verbinden aan outdoor activiteiten

Daarom portretteerden we de Countryman als een unieke outdoor auto speciaal voor de actieve en avontuurlijke man. Zonder de speelse waarden van MINI uit het oog te verliezen.

Op avontuur met de MINI Countryman

MINI werd de launching partner van Outdoor Manners; een content platform gevuld met lifestyle content over het buitenleven. We ontwikkelden de website, social media kanalen en creƫerden een grote variatie aan content, waaronder het format MINI Adventures. In deze videoreeks ging ons redactionele team samen met drie outdoor professionals op roadtrip door Frankrijk, Zweden en Oostenrijk.

De resultaten

Door de MINI Countryman een hoofdrol te geven in content over het buitenleven en de merknaam te verbinden aan de gevestigde titel Manners, positioneerden we de MINI Countryman als de ideale auto voor iedereen met een avontuurlijk leven. En leerden ruim 250.000 stoere, actieve mannen het automodel van binnen en van buiten kennen.

Bereik 200k
Bezoekers 430k
Time on site 2 min
CTR 84%