


Levendige sfeer in hartje Kerkrade
De Componist
Voor het nieuwbouwproject De Componist in het centrum van Kerkrade zette Brix 3.0 een digitale contentcampagne op via Mediahuis. De campagne had als doel om aandacht te genereren voor de verkoop van 40 moderne appartementen. Door inzet van hoogwaardige content en gerichte aanjagers wist de campagne een groot publiek te bereiken en een uitzonderlijk hoge doorklikratio te realiseren.



Doelstelling
Brix 3.0 wilde de verkoop van het appartementencomplex De Componist (40 appartementen) aanjagen bij woningzoekenden in de regio Parkstad. Het project bevond zich in een concurrerende markt, waarbij de nadruk moest liggen op zichtbaarheid, oriëntatie en leadgeneratie – zonder harde verkoopdruk.



De aanpak
De campagne richtte zich op woningzoekers in Parkstad, met nadruk op Kerkrade. Een advertorial op limburger.nl vormde de kern, aangejaagd via banners, nieuwsbrief en Facebook. Het doel was om geïnteresseerden via deze kanalen naar de landingspagina te leiden en hen te motiveren zich aan te melden voor een oriënterend gesprek.



De resultaten
Een uitstekend resultaat dat zowel kwantitatief bereik als kwalitatieve interesse combineerde.