FedEx

Content als service voor je klanten

Contentplatform Video

Verzenden is ingewikkeld

FedEx wil klanten en niet-klanten helpen door alle mogelijke vragen omtrent pakketpost en -verzendingen op één plek te beantwoorden. Het begrijpelijk uitleggen van complexe materie is hierbij van groot belang.

Klanten stellen heel veel vragen

Een onderzoek naar de meest voorkomende vragen en problemen van consumenten op het gebied van pakketpost en -verzendingen is het uitgangspunt. De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in een database die dient als basis voor de oplossingen.

FedEx biedt antwoorden op één plek

Veelgestelde vragen van consumenten worden op het contentplatform TheShippingChannel.com helder en duidelijk beantwoord. Dit gebeurt in de vorm van how-to video’s en artikelen.

Een proactieve internationale klantenservice in de vorm van content

Het platform The Shipping Channel begon met 35 video’s en tientallen artikelen. In de eerste drie maanden heeft het platform al ruim dertigduizend unieke bezoekers geholpen met hun pakketverzendingen.

Bezoek TheShippingChannel.com