Content als service voor je klanten
Verzenden is ingewikkeld
FedEx wil klanten en niet-klanten helpen door alle mogelijke vragen omtrent pakketpost en -verzendingen op één plek te beantwoorden. Het begrijpelijk uitleggen van complexe materie is hierbij van groot belang.
Klanten stellen heel veel vragen
Een onderzoek naar de meest voorkomende vragen en problemen van consumenten op het gebied van pakketpost en -verzendingen is het uitgangspunt. De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in een database die dient als basis voor de oplossingen.
FedEx biedt antwoorden op één plek
Veelgestelde vragen van consumenten worden op het contentplatform TheShippingChannel.com helder en duidelijk beantwoord. Dit gebeurt in de vorm van how-to video’s en artikelen.
Een proactieve internationale klantenservice in de vorm van content
Het platform The Shipping Channel begon met 35 video’s en tientallen artikelen. In de eerste drie maanden heeft het platform al ruim dertigduizend unieke bezoekers geholpen met hun pakketverzendingen.
Bezoek TheShippingChannel.com