Zoeken:

Nationale Postcode Loterij

Inzet AdStreet

Adstreet Print

Inzet AdStreet om extra awareness te creëren voor de Straatprijs 10-daagse

Om extra awareness te creëren voor de Straatprijs 10-daagse tijdens het EK, heeft de Nationale Postcode Loterij de AdStreet ingezet via Mediahuis Connect. Met een wisselende boodschap werden lezers getriggerd om na te denken over de mogelijkheden die ontstaan wanneer je de Straatprijs wint. Het formaat van de advertentie wordt steeds groter naarmate de lezer verder in de krant komt en daarmee dus ook de aandacht voor de advertentie. Bij deze advertenties werd er een QR-code geplaatst om zo de conversie van print naar digitaal te activeren.

Campagne De Nationale Postcode Loterij
Campagne De Nationale Postcode Loterij
Campagne De Nationale Postcode Loterij

Nationale Postcode Loterij

De Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, de BankGiro Loterij en de VriendenLoterij) zijn opgericht om fondsen te werven voor goede doelen: minimaal 40 procent van de opbrengst is bestemd voor maatschappelijke organisaties. Dankzij de deelnemers kunnen zij werken aan een groene, rechtvaardige samenleving waaraan iedereen kan meedoen, met een bloeiende culturele sector.

Bezoek de website

De Straatprijs

De Straatprijs is één van de ‘paradepaardjes’ van de Nationale Postcode Loterij en een heel geliefde prijs onder de deelnemers. € 25.000,- is veel geld en kan voor veel mensen een groot verschil betekenen. Het biedt winnaars de mogelijkheid om praktische en concrete wensen in vervulling te laten gaan.

Lees meer over de Straatprijs

Inzet van de AdStreet

De Nationale Postcode Loterij is voortdurend op zoek naar vernieuwing in kanalen en creatie om hun doelgroep nog beter te bereiken en in beweging te krijgen. Zij reserveren zelfs een deel van hun campagnebudget voor tests en innovatie. De AdStreet is een impactvolle toevoeging aan het mediaplan en past uitstekend binnen het concept van de Straatprijs campagne.

Storytelling en cross-mediale inzet

In de cross-mediale campagne zien we Gaston in verschillende rollen waarin hij de ‘prijsbestemmingen’ faciliteert. De AdStreet biedt ruimte voor storytelling. Ook in deze printuitingen zien we Gaston bijvoorbeeld een badkuip naar binnen dragen, een camper voorrijden of een tuin renoveren. Door een QR-code toe te voegen, kunnen we ook daadwerkelijk meten in hoeverre de uitingen direct aanzetten tot actie.

We zijn als Nationale Postcode Loterij voortdurend op zoek naar vernieuwing in kanalen en creatie om onze doelgroep nog beter te bereiken en in beweging te krijgen. De AdStreet is een impactvolle toevoeging aan het mediaplan en past uitstekend binnen het concept van de Straatprijs campagne.

Geke Braakman, De Nationale Postcodeloterij